Panduan Kerjaya Jururawat

Saturday, December 29, 2012

Teknik Bakar Lemak Pantas

Salam a'laik 

Sekadar berkongsi mengenai ebook keluaran terbaru sahabat saya mengenai cara menguruskan berat badan yang berkesan - istimewa daripada En.Hafiz Wasa.

Jujur saya katakan,banyak ilmu yang bermanfaat yang dikongsikan oleh beliau kepada saya sejak beberapa bulan yang lalu melalui hasil kajian yang telah dijalankan melalui proses pembacaan dan bagaimana beliau sendiri meng"apply" teknik-teknik tersebut kedalam kehidupan beliau sendiri.Dan keputusannya amat mengagumkan saya. 

Saya yang gemuk,haha!

Saya sendiri telah mengikuti tips2 yang telah diberikan oleh beliau sendiri dan banyak input yang berguna beliau kongsikan.Malahan saya juga telah berjaya mengurangkan berat badan saya lebih kurang dalam 13kg (bermula pada Jun-November 2012).Nak tahu bagaimana?dapatkan Ebook beliau sebagaimana yang tertera kat bawah,Selamat Maju Jaya!



atapun 



Nota kaki  - Aku sendiri pun nak tergelak tengok gambar aku yang kat dalam web tu,macam apek   kedai basikal,.hehe!

No comments:

Post a Comment