Panduan Kerjaya Jururawat

Saturday, July 23, 2011

Fariq Izmeer & Inda Najihah - Lagi lagi Walimah ^-^

Assalamualaikum WBT

Hari ni berpeluang ke walimah sahabat saya,yang merupakan skoolmate ketika sekolah rendah,bermula di kelas 2 Hijau,SK Rusila.Dan sehingga kini masih saling keluar sesama time hari raya,beraktiviti bersama-sama kawan kampung meskipun brsekolah menengah di sekolah yang berbeza.(Sangat pening,bukan?,penulisan tidak berilmiah sememangnya begini,hehe..).

Fariq Izmeer nama diberi,bersama zaujah tercinta,Inda Najihah selamat diijabkabulkan kira-kira seminggu yang lepas.Kebiasaannya,walimah di rumah pihak lelaki dalam istilah Terengganu adalah merujuk kepada - Majlis Sambut Menantu.

Sahabat saya,Radzi sentiasa men'imagine'kan suatu keadaan dimana pihak pengantin perempuan akan di baling beramai-ramai ke depan rumah pihak pengantin lelaki dimana pihak pengantin lelaki akan "menyambut" menantu di depan rumah mereka.

Makanya pada hari ini merupakan hari yang sangat bersejarah bagi sahabat-sahabat skoolmate yang datang bertandang ke majlis Fariq setelah berlalunya pernikahan Abdul Rahim pada tahun yang lepas.Siapa pula yang akan menyusul selepas ini? Jeng Jeng Jeng ^-^

Our schoolmate wif the pengantin

;{ D

apek kedai basikal mane ni,.hehe

"Moga Allah memberkati kamu berdua, dan menghimpunkan kamu berdua dlm kebaikan" :)


1 comment: