Panduan Kerjaya Jururawat

Monday, November 28, 2011

. . .

. . .


gua sangat kecewa dengan apa yang telah berlaku ngan unit seliaan gua.memang gua akui bahawa gua memang tidak mempunyai bakat dalam kepimpinan/leadership etc.ini membuatkan gua rasa hilang semangat untuk datang bekerja.dan gua bercadang untuk melarikan diri dari unit tersebut sekiranya diberikan peluang.unit ini hanya sesuai untuk mereka2 yang mempunyai sikap tegas dan berkepimpinan tinggi. - gua gagal!


. . .


pengkuca lana dianggap penyelamat?


gua sememangnya memerlukan pembantu penyelia kanan bagi mengisi kekosongan pos,malangnya ianya diisi oleh orang yang telah berjaya mengkucar kacirkan anggota unit gua yang sememangnya sudah sedia hancur lebur.terima kasih datang mengkucarkacirkan dan membuka pekung unit di bawah seliaan gua ini.terima kasih dan ianya adalah sangat COOL!




gua akui yang gua ini bukan pahlawan.haha

No comments:

Post a Comment