Panduan Kerjaya Jururawat

Wednesday, March 23, 2011

once upon a rock -part 1:aku merapu

Semasa bergelar budak hingusan,gua masih ingat lagi ketika time rehat kat sekolah.We all sesama murid kat skolah tersebut berlari2 ke arah kantin semata2 untuk dapatkan makanan berupa tengkuk ayam+kaki ayam celup tepung kepsi versi limited edition.Siapa yang lambat makanya tidak berpeluang merasa makanan tersebut yang bolh didapati pada harga Rm0.20.Itu cerita masa gua masih bergelar budak2-memori masa gua darjah dua SK Rusila sesi petang.

Berebut bagai nak rak sinonim ngan budak2 mentah aka hingusan.Dan ianya juga merupakan penyakit yang turut ada dalam orang dewasa yang gila kuasa dimana2 institusi kerajaan mahupun swasta dimana mereka2 ini adalah manusia yang "living in disguise".

Kerja main2 n then bila time berkumpul semasa mesyuarat,taklimat,perbincangan atau apa,makanya dialah manusia yang tersibuk ke atas muka bumi serta mempunyai concern terhadap kerja2 orang lain.Kononnya.Hakikatnya cuba untuk menonjolkan diri dan gila kuasa.

Sesungguhnya aku mencoret tanpa sebarang unsur ilimiah serta sia2 saja.

Ni tempat yang best untuk gua menulis apa sahaja.haha-poyoisme!

No comments:

Post a Comment